WAT ZIJN DE BETALINGSMOGELIJKHEDEN?

Je kunt betalen via Walley factuur/co-betaling, PayPal, Apple Pay, Google Pay, MobilePay, Pivo, overschrijving en Paytrail of VivaWallet met behulp van je online banking ID. Klik hier voor meer informatie over betaalmethoden.


WELKE LEVERINGSMETHODEN BIEDT TALLITUKKU AAN?

Pakketdiensten van Travel & Logistics, Postpakket, Postpakket, Express thuisbezorging en vrachtdiensten.


HOEVEEL BEDRAGEN DE BEZORGKOSTEN?

Je kunt de bezorgkosten zien door naar de kassa te gaan, deze variëren per product.


HOE LANG IS DE LEVERTIJD?

De normale levertijd is 1-3 werkdagen.


VERZENDEN JULLIE OOK BUITEN FINLAND?

Ja, dat doen we. Kies uw locatie bovenaan de pagina.


WAAR KAN IK MIJN PAKKET OPHALEN?

Met een traceercode of aankomstmelding op het dichtstbijzijnde postkantoor bij jou in de buurt of op een locatie naar keuze. Neem een identiteitsbewijs met pasfoto mee. Bestellingen geplaatst bij een pakketautomaat worden opgehaald bij de automaat van je keuze als deze niet vol is.


WAAROM IS MIJN MAAT NIET BESCHIKBAAR?

Als je het product dat je wilt niet kunt vinden, is het uitverkocht. We proberen de voorraad zoveel mogelijk aan te vullen. We hebben vaak seizoensartikelen op voorraad en als regel zullen we niet bijsturen als het op is. We proberen echter altijd voer op voorraad te hebben, maar af en toe komt het voor dat door bijvoorbeeld vertragingen in de vrachtkosten onze voorraad tot nul daalt.


HOE WEET IK WELKE MAAT IK MOET BESTELLEN?

De meeste productbeschrijvingen bevatten instructies over hoe je de juiste maat kunt vinden, maar als je zeker wilt weten of de maat juist is, kun je ons hier e-mailen, om advies vragen in onze Online Support of bellen met onze Klantenservice. Als je je lengte en gewicht opgeeft, is het makkelijker voor ons om je te helpen de juiste maat te vinden.


KAN IK PRODUCTEN KOMEN AFHALEN OF PASSEN?

Ja, dat kan. Je kunt vooraf een bestelling plaatsen en als je vooraf betaalt, kun je je bestelling op het afgesproken tijdstip ophalen bij de afhaaldepot. Je kunt ook naar ons magazijn in Tuur of onze winkel komen om te winkelen tussen 9u en 15u, maar het is nog steeds de moeite waard om een afspraak te maken door vooraf te bellen. Ter plaatse kun je contant en met kaart betalen aan de betaalautomaat. Voor een routebeschrijving, klik hier.


IK WIL AFMETINGEN VAN DE PRODUCTEN?

Als je meer gedetailleerde afmetingen van de producten wilt, of een maattabel, neem dan contact met ons op via live chat, bel onze klantenservice of via het bandopnameformulier.


HUIDIGE PROMOTIES EN KORTINGEN

De makkelijkste manier om geldige wedstrijden, promoties en kortingscodes te vinden is door ons te volgen op sociale media op Facebook en Instagram.


WAT GEBEURT ER ALS IK MIJN PAKKET NIET OPHAAL?

Laat het ons van tevoren weten als je niet in staat bent om je pakket op te halen. Het wordt dan teruggestuurd naar ons magazijn. Na een niet-afgehaalde postbestelling kun je in de wacht worden gezet.


HEBBEN PRODUCTEN EEN RETOURRECHT?

Voor producten geldt een retourrecht van 30 dagen onder de Wet Koop op Afstand vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen. Producten moeten ongebruikt zijn, met prijskaartjes op hun plaats en in hun eigen verpakking. Passen is toegestaan, maar niet toegestaan. Het retourrecht geldt niet voor geopend voer, ondergoed, cosmetica of oorbellen om hygiënische redenen. We brengen je retourkosten in rekening die gelijk zijn aan jouw deel van de verzendkosten.


HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELLING?

Vul het retourformulier dat bij je bestelling zit zorgvuldig in. Breng het pakket vervolgens naar het postkantoor en geef aan dat het om een retourzending van een klant aan Natural Chia Ltd. gaat. De retourzending is dan gratis voor jou. Meer gedetailleerde retourinstructies vind je hier.


IK HEB BESTELD MET EEN FACTUUR, HOE WERKT HET RETOURNEREN?

Als je de hele bestelling retourneert, betaal je slechts €4,90 retourkosten plus eventuele factureringskosten. Als je een deel van de producten retourneert, kun je de waarde van de geretourneerde producten zelf van de factuur aftrekken of wachten tot de retourzending is verwerkt en je een nieuwe, bijgewerkte factuur per e-mail ontvangt. We crediteren je rekening alleen als je de factuur al hebt betaald.


KAN IK DE VERVALDATUM VAN MIJN FACTUUR WIJZIGEN OF DEZE OMZETTEN NAAR EEN TERMIJNBEDRAG?

Voor problemen met vervaldata en termijnen raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met de Walley Klantenservice.


KAN IK PRODUCTEN UIT DE UITVERKOOP RETOURNEREN?

Ja, dat kan, mits ze verder voldoen aan de retourvoorwaarden.


HOE SNEL KAN IK MIJN GELD TERUGKRIJGEN?

Als algemene regel geldt dat retourzendingen onmiddellijk worden verwerkt, maar niet later dan een week nadat de retourzending ons heeft bereikt. Hiervoor moet een rekeningnummer bij de retourzending worden gevoegd. Houd er rekening mee dat het tussen de 2 en 14 dagen duurt voordat een retourzending bij de post aankomt.


WELK BEDRAG WORDT TERUGGESTORT OP MIJN REKENING?

Als je de hele bestelling met alle producten hebt geretourneerd, wordt het totale bedrag dat op de orderbevestiging staat vermeld, teruggestort op je rekening. Als je slechts een deel van je bestelling hebt geretourneerd, wordt de waarde van de geretourneerde producten teruggestort, minus de verzendkosten en eventuele facturerings-/portokosten. Voor bestellingen met een kortingscode betalen we de werkelijke waarde van de producten terug.


KAN IK PRODUCTEN RUILEN?

Ruilen kan door ons vooraf te laten weten welk product of maat je wilt ruilen en wij reserveren de producten dan alvast voor je. Je kunt ook een verzoek tot ruilen invullen in de kolom Ruilen op het retourformulier en als er een maat beschikbaar is, sturen we die naar je op.


IK BEN MIJN GEBRUIKERSNAAM/WACHTWOORD VERGETEN - WAAR KAN IK EEN NIEUWE KRIJGEN?

Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd. Om een nieuw wachtwoord aan te vragen, klikt u op de knop "Aanmelden / Registreren" bovenaan en vervolgens op de tekst "Wachtwoord vergeten?".


KAN IK ME PER TELEFOON OF E-MAIL AANMELDEN?

Ja, dat kan. Alleen postwissels en facturen worden geaccepteerd als betaalmethoden.