Online shop leveringsvoorwaarden


Geldig vanaf 21.04.2017. Door te bestellen accepteer je deze voorwaarden.

Algemene informatie over de online shop
De producten in de online winkel worden verkocht door Tallitukku. Wij verkopen producten aan meerderjarige personen en bedrijven met een bedrijfs-ID in Finland. De prijzen van de producten zijn inclusief BTW. We behouden ons het recht voor om prijzen en verzendkosten te wijzigen

Bestellen
In de regel worden producten via internet besteld bij Jerone.fi via het winkelwagentje. Voordat u producten bestelt, moet u zich registreren als gebruiker en het registratieformulier invullen met uw naam, contactgegevens en factuurgegevens

Alle bestellingen worden per e-mail bevestigd, met vermelding van de prijs van de bestelling, de verzendkosten en de bestelde producten. Om een orderbevestiging te ontvangen, moet u uw e-mailadres opgeven bij het plaatsen van uw bestelling. De klant gaat akkoord met de leveringsvoorwaarden die gelden voor elke bestelling.

Orderbevestiging
Wij sturen u een orderbevestiging per e-mail, die u indien nodig kunt raadplegen
- het ordernummer
- het totaalbedrag van de factuur
- het totaalbedrag van de bestelling
- de betalingsmethode
Je kunt de inhoud van je bestelling ook controleren via je gebruikersaccount op onze website.

Levertijd
We versturen producten elke werkdag, dus de totale levertijd van producten is slechts 1-2 dagen.

Bezorgmethode en bezorgkosten
De verzendkosten worden bepaald door het gewicht van de zending. Je ziet de uiteindelijke vrachtkosten bij het afrekenen wanneer je bestelt. Een zwaardere zending kost altijd iets meer. Bestellingen onder de 35 kg bezorgen we als pakket, in een postpakketautomaat, per brief of per betaalbrief. Bestellingen van meer dan 35 kg leveren we als Express Multi-Package of als Vrachtlevering op een Vrachtpallet, Roll-on Roll-off, EUR Pallet of FIN Pallet, afhankelijk van het volume en gewicht van de totale zending. Pakketten kunnen worden gevolgd aan de hand van het zendingsnummer. Ga voor meer informatie over de pakketopties, tarieven en bezorgmethoden van Post naar de website van Post. Je kunt de producten ook afhalen in ons afhaalmagazijn in Tuuri of komen winkelen in onze winkel in het Business Centre Tuuri Portti in Tuuri.

Voorwaarden voor retourneren
De klant heeft een retourrecht van 30 dagen. Het retourrecht geldt alleen voor ongebruikte en verkoopbare producten in de originele verpakking. Voeg een zorgvuldig ingevuld retourformulier bij je retourzending. De eigen bijdrage van de klant in de retourkosten is € 4,90, maar € 0 in geval van een fabricagefout of een fout van de leverancier. Als je op factuur hebt besteld, voeg dit bedrag dan toe aan het totaalbedrag van de factuur.

Bij het retourneren van de goederen moet gebruik worden gemaakt van de voorafbetaalde retourdienst van de post of het reisbureau - we vergoeden de klant niet de retourkosten die zijn gemaakt bij andere verzendmethoden! We accepteren geen retourzendingen die meer dan 30 dagen na levering worden verzonden. Zodra een retourzending is geaccepteerd, wordt het geld direct teruggestort op je rekening nadat de retourzending is ontvangen en verwerkt, of worden de producten gecrediteerd op je factuur.

Zorg ervoor dat je een ontvangstbewijs meeneemt voor de retourzending. We betalen de prijs van zoekgeraakte artikelen alleen terug na ontvangst van het bewijs dat je de artikelen op het postkantoor hebt afgegeven.

Retouradres
Tallitukku
Holkonkyläntie 71
63610 Tuuri

Problemen met transport en defecte producten
Als een product tijdens het transport verloren is gegaan, beschadigd is of als het verkeerde product aan de klant is geleverd, moet de klant de fout onmiddellijk melden via het contactformulier hier of door te bellen naar het klantenservicenummer 0407580258

Een onjuiste levering of een defect product moet binnen 30 dagen na ontvangst van het product worden gemeld. Als het pakket beschadigd is op het postkantoor, moet het product onmiddellijk worden gemeld bij het postkantoor

Andere
We behouden ons het recht voor om onze leveringsvoorwaarden te wijzigen. De klant moet de huidige leveringsvoorwaarden controleren voordat hij/zij een bestelling plaatst

Tallitukku behandelt alle klantinformatie strikt vertrouwelijk

Wij behouden ons het recht voor om prijzen te wijzigen, klantaccounts te sluiten en transacties te annuleren of te beëindigen zonder voorafgaande kennisgeving. Het annuleren of terugsturen van een transactie zal echter nooit leiden tot financiële kosten voor de consument, mits aan de voorwaarden van de Finse consumentenbeschermingswet wordt voldaan. In geval van schade behouden we ons het recht voor om de producten terug te betalen tot de volledige prijs inclusief verzendkosten, maar uit het oogpunt van goede klantenservice kunnen we meer terugbetalen.

Als je niet in staat bent om je bestelling op het postkantoor af te halen, kun je een volmacht ondertekenen aan een vertrouwd persoon die je pakket op het postkantoor kan afhalen met een identiteitsbewijs. Als je onze klantenservice hiervan op de hoogte stelt, kunnen we de afhaaltijd ook verlengen, zodat je tijd hebt om je pakket op te halen.
Voor niet-afgehaalde pakketten brengen we 8,90€ bezorgkosten in rekening

Productafbeeldingen kunnen lichte kleurfouten bevatten

Bij speciale aanbiedingen zoals Koop 3, Betaal 2, vervalt de aanbieding als een deel van de producten wordt geretourneerd. Als je een van de drie producten retourneert, betaal je de volledige prijs voor de twee producten die je houdt. Om fraude te voorkomen, behouden we ons het recht voor om de klant de waarde van de verzendkosten van het te retourneren bedrag in rekening te brengen als de waarde van de bestelling oorspronkelijk hoger was dan de gratis verzendlimiet, maar de waarde van de producten die de klant behoudt lager is dan de gratis verzendlimiet. Als er een procentuele korting is toegepast op de bestelling, wordt bij de restitutie van het geretourneerde product rekening gehouden met de procentuele korting en is deze niet gelijk aan de niet-gedisconteerde prijs van het product