wat zijn jullie terugbetalingsvoorwaarden?

We doen ons best om je een zo nauwkeurig mogelijk beeld te geven van de producten die al op de website staan. Maten kloppen meestal meteen als je onze maataanbevelingen volgt. Soms voldoet het product echter niet aan je verwachtingen, dus je kunt je aankoop nog annuleren, zelfs nadat je de producten hebt ontvangen



instructies voor gebruik


1.stuur de producten terug zoals ze waren toen je ze ontving. Behandel de productverpakking met zorg.

2. Voeg de orderbevestiging die je hebt ontvangen en het retourformulier bij met je rekeningnummer als je de bestelling hebt betaald en de reden van retourzending. Als je bij Walley hebt besteld, kun je de factuur betalen en ons je rekeningnummer geven, of de factuur meesturen met de retourzending. In dat geval ontvang je een bijgewerkte factuur in je e-mail nadat de retourzending is verwerkt

3. Breng het pakket naar het postkantoor en vertel ze dat dit een retourzending van een klant aan Natural Chia Ltd is en vermeld het retournummer 647654. Het postkantoor neemt het pakket in ontvangst en brengt het in rekening bij Tallitukku, wat betekent dat je geen portokosten hoeft te betalen voor retourzendingen
LET OP! Neem een ontvangstbewijs mee voor de retourzending. Wij vergoeden de prijs van verloren artikelen alleen tegen een ontvangstbewijs om te bewijzen dat je de artikelen aan het postkantoor hebt overhandigd

LET OP! Retourzendingen zijn gratis als de instructies worden opgevolgd. We betalen de retourkosten niet terug als je geen voorafbetaalde Itella-klantrestitutie gebruikt. Als het geretourneerde product defect is (beschadigd, gebruikt) is Tallitukku niet verplicht om de volledige prijs van de retourzending terug te betalen. Als de geretourneerde producten door de schuld van de klant niet in doorverkoopconditie zijn, houden we een deel van de verkoopprijs in als schadevergoeding